KuTeSin excursio Imatralle

• la-su 4.5.5.2024
  • Imatra

KuTeS tekee yön yli excursion Imatralle 4.-5.5.2024. Matkaan lähdetään linja-autolla lauantaina 4.5. klo 9.00 ja takaisin Kuopioon saavutaan sunnuntaina 5.5. klo 18-19. Lähtö- ja paluupaikkana toimii Kuopion kaupungintalon takana oleva linja-autopysäkki (Maljalahdenkatu 30). Varkaudesta on mahdollista lähteä noin klo 10.00 Varkauden matkakeskukselta (Relanderinkatu 22). Avecit ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

Imatralle saavuttaessa ohjelmassa on Imatran kaupunkikierros yhdessä Vuoksenlaakson teknillisen seuran kanssa, Valtionhotellin esittely, itäsuomalaisten teknillisten seurojen välinen illallinen sekä sunnuntaina Ovakon ja paikallisen kehitysyhtiön esittely. Mahdollista patovierailua ja Stora Enson yritysesittelyä vielä selvitetään.

Omavastuu on 99 € per osallistuja. Tämä sisältää kuljetuksen, ohjelman, iltapäiväkahvit välipalalla, kolmen ruokalajin buffet-illallisen kahdella kaadolla, majoittumisen kahden hengen huoneessa avecin tai toisen KuTeSlaisen kanssa sekä aamupalan hotellissa. Majoitumme Scandic Valtionhotellin Puisto-osassa. Mahdollisen yhden hengen huoneen lisämaksu on 44 €.

Ilmoittaudu tällä lomakkeella 17.4. mennessä. Ilmoittautuminen on sitova ja samalla hyväksyt omavastuun maksun. Omavastuun maksusta tulee erillinen sähköpostiviesti.

Excursiota tukee Tekniikan akateemiset TEK.

Osallistun
Yksin osallistuessa haluan yhden hengen huoneen (lisämaksusta 44 €)
Lähtöpaikka
Tekniikan akateemiset TEK logo ja linkki TEK:in sivuille.

Tekniikan akateemiset TEK on KuTeSin yhteistyökumppani.
Tutustu TEKin jäsenetuihin ja palveluihin: www.tek.fi/palvelut